SzürRialista

Ria vagyok és szűröm a realizmust. Amúgy meg azt csinálok, amit akarok. Két kedvenc tárgyam van: a BKV jegy és a fülpiszkáló.

Friss topikok

Címkék

Mikor két ajándék találkozik

2011.12.27. 21:06 | AszimmetRia | Szólj hozzá!

Két ajándék találkozik, de csak egy pillanatra. Abban az egy pillanatban, amikor helyet cserélnek. Nincs idő szóváltásra. Titkos randevú az övék, mégpedig egy postaládában. Az egyikük kibújik a másikuk bebújik. Lehet nem is látják egymást, vagy csak épp az egyik a másikat. Egy éve várnak erre a percre és még csak nem is érintkeznek. Ha megállítanánk az időt arra az egy másodpercre, vajon mit mondanának egymásnak?

- Szia én az ő ajándéka vagyok.

- Szia én meg az ő ajándéka vagyok.

- Izgulsz?

- Izgulok. Te is izgulsz?

- Igen, én is.

- Szerinted fog nekem örülni?

- Biztosan. Vajon ő nekem?

- Tuti! Te is sokáig készültél?

- Nem, én készen ültem és vártam, hogy megvegyenek.

- Az sem sokkal jobb. Még szerencse, hogy téged választott.

- Igen, nagy mázli, már alig várom, hogy az övé legyek.

- Én is várom már, olyan jó lehet valakihez tartozni.

- Bizony. Tudtad, hogy ezt hívják szeretetnek? Minket szeretni fognak.

- Hallottam már róla, ő mondta, aki készített. Szereti azt, akinek ad.

- Jaja, ő is azt mondta, hogy szereti azt, akinek ad.

- Minket is szeretnek és ők is szeretik egymást.

- Milyen érdekes. Vajon ezért hívják a szeretet ünnepének?

- Most, hogy mondod van benne valami!

- Na akkor jó utat és légy boldog!

- Neked is, és maradj meg örökre!

- Szeretlek

- Én pláne Téged! 

A bejegyzés trackback címe:

https://szurrializmus.blog.hu/api/trackback/id/tr493500077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása